צרו קשר

    ּ

    כיפוף צינורות אלומיניום

    יש דברים שאנחנו לוקחים אותם בתור המובן מאליו, העולם המודרני בו אנחנו חיים היום, לימד אותנו כי אין כמעט משאלת לב אותה אי אפשר להגשים באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים. שימוש בצינורות אלומיניום לתעשייה הוא לא רעיון חדש, אבל בשנים האחרונות אנחנו יודעים איך לערוך כיפוף צינורות אלומיניום באופן כזה, שישרת בצורה הטובה ביותר את הצרכים שלנו, תוך שאנחנו שומרים על איכותו של חומר הגלם.

    אם אתם רוצים ללמוד עוד על הנושא ואם אתם רוצים להכיר את האופנים בהם תהליך של כיפוף צינורות משמש אותנו בענפים כאלו ואחרים בתעשייה, אנחנו כאן כדי לשתף אתכם בכל.

    איך אנחנו מבצעים את התהליך

    אנחנו לא יכולים להתחיל בביצוע כיפוף צינורות אלומיניום לפני שאנחנו לוקחים בחשבון מספר משתנים. ראשית, עלינו לתכנן את תהליך העבודה ולנסות להבין לאיזה צד אנחנו מעוניינים לכופף את הצינור ובאיזה שיפוע יהיה הכיפוף. לצורך העניין, ככל שהכיפוף יהיה עגול ורחב יותר, כך החומר יהיה חזק יותר ועם פחות נקודות תורפה. מהצד השני, יש מקרים בהם אנחנו בכל זאת רוצים לבצע כיפוף חד יותר, לאור נסיבות כאלו ואחרות. לאחר התכנון נחליט האם לבצע את העבודה באמצעות מכונה או באופן ידני. השימוש במכונה כמובן, הופך את העבודה הרבה יותר פשוטה ומהירה, אבל היא לא רלוונטית במקרים מורכבים מאוד. לעומת זאת, עבודה ידנית, מאפשרת לנו להפעיל שיקול דעת ולבצע עבודות מורכבות יותר באופן יחסי.

    כמובן, אנחנו תמיד נשאל את עצמנו האם אנחנו מתכננים לערוך כיפוף צינורות אלומיניום בחומר גלם גדול, חזק ומאסיבי או שמא, אנחנו מתכננים לערוך עבודה בחומר גלם קטן יותר, מה שאומר כי הוא בדרך כלל יהיה חלש יותר לכתחילה ולכן, העבודה חייבת להיעשות בעדינות מקסימלית.

    אנחנו הכתובת לשאלות שלכם

    חברת 'סייג כיפופים בע"מ', היא חברה הפועלת כבר חמישה עשורים בענף. אתם רואים בעבודה שלנו משהו פשוט לכאורה, הרי מה יכול להיות מורכב כל כך בתהליך של כיפוף צינורות אלומיניום? אנחנו לעומת זאת, מודעים כל העת לחידושים הטכנולוגיים הקיימים וכל הזמן, עושים את הצעדים הדרושים כדי להביא ללקוחות שלנו תוצאה טובה ומיומנת, יותר ויותר.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ