צרו קשר

    ּ

    כל סוגי עבודות המסגרות

    חברת סייג כיפופים בע"מ היא חברה מקצועית ומנוסה הפועלת עוד משנת 1973. החברה מספקת עבודות מסגרות רבות ומגוונות למפעלי תעשייה, בתי עסקים וגם לאנשים פרטיים. לא יודעים איזה שער להזמין? צריכים עזרה בעבודות נירוסטה? הצוות המקצועי של החברה נכון לעזור לכם ולהציע עבורכם פתרון יצירתי אשר יתאים לכל צרכיכם. כאן משתמשים בחומרים איכותיים ועמידים בלבד, כך שכל מוצר היוצא מהמסגרייה יכול לשמש אתכם לטווח ארוך.

    סוגי עבודות מסגרות שכדאי להכיר

    מבלי משים אנו נתקלים בעבודות של מסגר בכל עת, כאשר אנו יושבים על ספסל או באים לעבוד כמהנדסים בתוך מפעל. עבודות מסגרות מתחלקות למגוון רחב של תחומים, אלה כמה מבין העבודות הנפוצות:

    • כיפוף צינורות– בתי חולים, מפעלים, בנקים ומוסדות גדולים נוספים זקוקים לשירותים אלה. את הצינורות הגדולים ניתן לכופף באמצעות כלים מיוחדים, ועל המסגרים לעבור הכשרה מיוחדת לשם כך.
    • עבודות בנירוסטה– הנירוסטה היא פלדת אל-חלד נפוצה ושימושית. היא מועדפת על רבים מכמה סיבות. מדובר בחומר זול יחסית לחומרים אחרים, עמיד מפני פגעים, קל לניקוי ויכול להעניק לכלי מראה אסתטי ובוהק. לפיכך, ניתן למצוא מגוון רחב של כלים העשויים מנירוסטה: כלי עבודה, שולחנות, כלי מטבח וכדומה.
    • התקנת מעקות– אנשים רבים מזמינים מעקות לבתים ולעסקים הפרטיים שהם מנהלים. המעקה נועד לשמור על בטיחותם של העולים והיורדים במדרגות, להגן מפני נפילות כשמחליטים לערוך מסיבה על הגג, ובאופן כללי – הוא מעניק מראה אסתטי יותר למבנה.
    • התקנת שערים– לשערים העשויים ממתכת תפקיד חשוב בהגנה על הבית. הם שומרים על צנעת הפרט מפני עיניים סקרניות ומגנים מפני גנבים ופורצים המאיימים לחדור אל תוך הבית לגנוב רכוש יקר. ניתן להזמין שער מעוצב שיכול להשתלב להפליא עם הגינה הביתית או המראה הכללי של הבית.

    לפנות לחברה המתאימה

    עבודות מתכתהן עניין למקצוענים, ולכן חשוב לפנות לאנשי מקצוע אם אתם מעוניינים לבנות מעקה או להזמין שולחן מנירוסטה. כאשר אתם פונים לחברה מסוימת, חשוב לוודא כי מדובר בחברה מנוסה ומקצועית. כמו כן, כדאי לאסוף המלצות על חברות שונות באמצעות קצת עזרה מחברים או גלישה באתרי אינטרנט.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ