צרו קשר

    ּ

    עבודות מתכת מיוחדות

    השימוש במתכות הוא לא רעיון חדש, בני האדם נעזרו במתכות כבר בתקופה הקדומה בניסיון ליצר כלים שונים. למתכות יש יתרונות רבים כאשר אנחנו מדברים על שימוש בהן לתעשייה. הן יודעות להחזיק מעמד בחום משמעותי, הן נחשבות חזקות ועמידות מפני שחיקה. מתכות מסוימות, כמו ברזל ואלומיניום, הן חומרי גלם אותן אפשר למצוא במחירים זולים יחסית, השימוש במתכות נחשב לפשוט יחסית ויש מנעד רחב לדברים אותם ניתן להפיק כתוצאה מהשימוש במתכת. עבודות מתכת מיוחדות הן שם כללי לעבודות מתכת הנעשות במכונה חצי אוטומטית או, עבודות הנעשות באופן ידני. עבודות מהסוג הזה יכולות לשמש לתעשייה והן יכולות להיות חלק מעיצוב אדריכלי מורכב. כך או כך, הרי שאם אתם מחפשים אנשי מקצוע מעולים שיבצעו את העבודה, עכשיו יש לכם לאן לפנות.

    איך תהליך העבודה נראה מזווית הראיה שלנו

    כאשר אנחנו ניגשים לבצע עבודות מתכת מיוחדות, אנחנו מנהלים את העבודה באופן מסודר, במספר שלבים:

    ראשית, אנחנו עורכים תיאום ציפיות עם הלקוח ומכינים תכנית עבודה משותפת:

    המטרה שלנו היא לעשות את המיטב, כדי לבצע מניפולציות שונות על חומר הגלם, אבל בלי לאבד מהאיכויות שלו. כלומר, עבודות מתכת מיוחדות חייבות להתחיל עם תכנית עבודה מסודרת. אחרת, אנחנו עלולים לבצע עבודה שתבזבז חומר גלם לחינם או גרוע מכך, נבצע עודף מניפולציות אשר בסופו של דבר, יובילו להפקת מוצר לא בטיחותי.

    עכשיו אנחנו נצא לדרך תוך שימוש בכלי העבודה המתאימים:

    אנחנו עובדים בתחום כבר חמישים שנה. לאורך השנים, ראינו את האבולוציה של תהליכי העבודה בתחום ואנחנו יודעים להשתמש בתבונה בכלים הטכנולוגיים החדשים. בכל פעם מחדש, אנחנו מסתכלים על תהליך העבודה כמו חידה אותה יש לפצח. אנחנו תמיד ננסה למצוא את הדרך לבצע את העבודה במהירות מקסימלית, תוך מתן ערך אמיתי ללקוח שלנו.

    אנחנו זמינים לשאלות שלכם ממש עכשיו

    חברת 'סייג כיפופים בע"מ', היא חברה וותיקה בתעשייה הישראלית ואנחנו שמחים להמשיך להוביל את תחום עיבוד המתכות לאורך כל השנים. על דגלנו חרטנו את הערכים שלנו במתן השירות ללקוח. אנחנו עושים את המיטב כדי לספק עבודה מצויינת במחירים משתלמים, במקצוענות נטולת פשרות. לפרטים נוספים, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ