צרו קשר

    ּ

    ערגול צינורות – השימושים

    חברת סייג כיפופים בע"מ היא חברת מסגרות מקצועית המציעה שירותי עירגול צינורות בנוסף למגוון רחב של שירותים נוספים הכוללים עבודות מנירוסטה, ביצוע כיפוף של צינורות, עיצוב שערים ומעקות, התקנת רשתות לתריסים או ייצור חלונות. החברה הוותיקה מעסיקה מסגרים מקצועיים בלבד שיש להם ניסיון רב בתחום. אך מעבר למקצועיות, תמיד תוכלו לקבל שירות אדיב ומקצועי מטובי המומחים בתחום.

    עירגול צינורות – מה זה אומר

    לא מעטים מאתנו שמעו על המושג עירגול צינורות, אך לא כולנו יודעים מה זה אומר, למעשה. תהליך העירגול מתייחס במיוחד לעיבוד מתכות. אם כי במהלך תהליך העירגול מתבצע שימוש בחומרים שונים כדוגמת פלסטיק, זכוכית או נייר. החומרים השונים האלה עוברים דרך מכונה מיוחדת בעלת שני גלגלי מתכת בתנאים גבוהים במיוחד של לחץ. בסיומו של תהליך העירגול נוצרת יריעה דקה שעובי של 3 מילימטר, ואולי אף פחות. בעזרת הצורה המעוגלת של החומר ניתן ליצור מגוון רחב של פריטים כדוגמת לוחות, סרטים, מוטות, פחים וכדומה.

    על פי רוב מבדילים בין שני סוגי עירגול – עירגול חם ועירגול קר. במהלך העירגול החם החומר מחומם לטמפרטורה של 0.45 T ולאחר מכן מעבירים את החומר בתהליך של עירגול במים קרים או חמים. בעירגול קר משתמשים כדי לקבל את התוצר הסופי של החומר. בתהליך זה מעריכים את הדיוק המקסימלי של העובי שנוצר ואת שטחו של המוצר.

    מתי משתמשים בעירגול

    עירגול צינורות מיועד לסוגי צינורות שונים המשמשים רבות בתעשייה. ניתן להיתקל בתהליך הערגול בצינורות פלדה עמידים וחזקים המשמים את המפעלים או בצינורות נירוסטה. תעשיות רבות אוהבות להשתמש בצינורות הנירוסטה בשל התכונות הייחודיות שלה: ניתן לנקות אותה בקלות, היא אינה מחלידה ועמידה מפני חום וקור. כמו כן, מדובר בחומר גמיש המיועד לא רק לצינורות, אלא גם למגוון רחב של עבודות כמו כלי בית, רהיטים לגינה ועוד.

    נוסף על כך, כדי לבצע פעולה של עירגול, יש צורך לפנות לחברה אמינה. זאת משום שמדובר במלאכה מורכבת הדורשת שימוש בכלים מיוחדים, ורק לאחר שהעובדים עוברים הכשרה מיוחדת ומקבלים את ההסמכה המתאימה לביצוע העירגול.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ