צרו קשר

    ּ

    ריהוט מתכת בצפון

    ריהוט מתכת זו ההזדמנות שלכם לרכוש את הריהוט המיוחד והעמיד ביותר שקיים. למעשה את העיצובים עצמם אתם תוכלו להגיש לחברה אשר בתורה תייצר את הריהוט המבוקש לפי התוכניות שלכם. במידה ואתם מתלבטים בנוגע לפרטים הקטנים, צוות העובדים המקצועי של חברת סייג כיפופים בע"מ ישמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בנוגע לבחירת החומרים העדיפים ויחלוק איתכם את שיטות העבודה בהן ישתמש לצורך ייצור פריט הריהוט המבוקש.

    ריהוט מתכת – השמיים הם הגבול

    חשוב להבין כי ריהוט מתכת מהווה הצהרה עיצובית יוצאת דופן. את העיצוב הלקוח יכול לבחור, כמו גם את החומרים וההתאמה ביניהם. העיצוב עצמו יתוכנן בהתאמה מלאה לדרישותיו וצרכיו של הלקוח, תוך התייחסות מלאה לחלל בו הוא מיועד לעמוד. כך ניתן ליצור ספות, כונניות, ספריות, שולחנות ואף כיסאות.

    למתכות יש את היתרונות המיוחדים שלהן, הן בעלות אפקט של הברקה וניתן להביא אותן לגימור מבריק. דבר שיכול לתרום למראה יוקרתי וחדשני. מנגד ניתן להביא את העיצוב למקום אשר משדר חמימות וסגנון עתיק או סגנון אירופאי קלאסי. השמים הם הגבול מבחינת יכולת העיצוב של רהיטים מסוג זה.

    ריהוט מתכת הוא ככל הנראה סוג הרהיטים העמיד ביותר שקיים, אך עדיין מומלץ כי ריהוט מסוג זה יעמוד בחללים פנימיים. זאת במטרה להימנע מחשיפה שלו לרטיבות ולחות, אלו עלולים ליצור חלודה ברהיט עצמו.

    פריטים מקוריים ומיוחדים

    זוהי ההזדמנות שלכם ליצור פריטי ריהוט מיוחדים אותם תוכלו להציב בביתכם או במשרדי החברה. זוהי ללא ספק אמירה עיצובית מקורית וייחודית אשר תוכלו לקרוא לה בגאווה – היצירה שלכם. אנו בחברת סייג כיפופים בע"מ נשמח לספק בעבורכם ריהוט ממתכת ונעשה זאת במחיר שווה נפש. אנו פעילים בתחום החל משנת 1973 ומאז מספקים ייעוץ מקצועי ללקוחותינו במטרה להגיע לפתרונות יצירתיים לכל פרויקט או עבודה. אנו מתגאים בקשר הצמוד ללקוחותינו והיכולת להקפיד על איכות וגימור מושלם.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ