צרו קשר

    ּ

    שירותי ריתוך לתעשייה

    מתן שירות ריתוך לתעשייה מאפשר את קבלת המענה המקצועי ביותר שניתן לכול צרכי הריתוך האפשריים. עבודת ריתוך נקיה ומקצועית מבטיחה ללקוח מוצר בעל עמידות גבוהה ויכולת לתפקד בצורה בטיחותית ויעילה גם תחת תנאים קיצוניים. מחלקת הריתוך המקצועית של חברת סייג כיפופים בע"מ יספקו בעבורכם את שירותי הרתכות ברמה הגבוהה ביותר.

    שירותי ריתוך לתעשייה – עבודה מקצועית וזהירה

    ריתוך יכולה להישמע כפעולה פשוטה יחסית. זהו חיבור של שני גופי מתכת זה לזה על ידי התכת חלק משני הגופים והוספת מתכת אחרת, לאחר מכן מתרחשת התמצקות של החומר מחדש לאחר קירור. קיימות שיטות שונות לחימום המתכות עד להתכה, כגון קשת חשמלית, ריתוך נקודות, חימום באמצעות גז, הפעלת לחץ ועוד…

    הענקת שירותי ריתוך לתעשייה היא משימה שמסוגלים לבצע בהצלחה אך ורק אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום. עבודה לא מוצלחת של רתך לא מקצועי עלולה לסכן את כל הסובבים באזור העבודה, מרגע ביצוע עבודת ברתכות ועד למספר שנים קדימה. על כן ישנה חשיבות רבה להכשרתו של הרתך והעובדה כי עבר בהצלחה את כל המבחנים הנדרשים ממנו עד להסמכתו כרתך.

    לאחר הסמכתו של הרתך יהיה עליו לצבור את הוותק המספק על מנת שיוכל לעבוד על כל פרויקט ללא חשש. עבודות ריתוך שונות עם מתכות שונות, נירוסטה, ברזל ואלומיניום, יוכלו לספק בעבורו את ניסיון הנדרש על מנת שיצליח להתמודד עם כל משימה בהצלחה.

    שירותי ריתוך איכותיים

    אנו בחברת סייג כיפופים בע"מ מספקים פתרונות ריתוך למגוון של חומרים שונים. מחלקת הריתוך שלנו כוללת ציוד ריתוך איכותי מהמתקדמים ביותר בתחום. אנו מקפידים על תחזוקה שוטפת ובדיקה יסודית של תקינות כלל הציוד בו אנו מבצעים שימוש. עובדה זו, לצד העובדים המקצועיים שלנו, מעניקה לנו את היכולת לספק בעבורכם את שירותי הריתוך הטובים ביותר. אנו מקפידים על איכות גבוהה וגימור מושלם בכל פרויקט בו אנו עוסקים, נשמח לסייע גם לכם בכל צרכי הריתוך שלכם.

     

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ